Якість обслуговування покупців в оптовій торгівлі

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади якості обслуговування покупців в оптовій торгівлі 5
1.1. Сутність та значення оптової торгівлі 5
1.2. Теоретичні аспекти якості обслуговування покупців 11
РОЗДІЛ 2. Оцінка обслуговування оптових покупців на підприємстві ТОВ «Неохімікі Україна» 14
2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Неохімікі Україна» та аналіз асортименту товарів 14
2.2. Система управління якістю обслуговування на підприємстві 19
РОЗДІЛ 3. Напрями підвищення якості обслуговування на ТОВ «Неохімікі Україна» 29
3.1. Шляхи оптимізації якості обслуговування на підприємстві 29
3.2. Впровадження службового етикету з метою підвищення якості обслуговування 36
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Додатки

Курсова робота, рік – 2010, вартість – 80 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: