Управління якістю послуг

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1. Особливості наукових підходів до управління якістю 7
1.2. Загальна характеристика системи управління якістю послуг на підприємстві 17
1.3. Застосування зарубіжного досвіду управління якістю послуг у готельному бізнесі 27
Висновки до розділу 1 37
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ У ВАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» 40
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ВАТ «Готель «Дніпро». 40
2.2. Оцінка системи управління якістю послуг готелю. 57
2.3. Діагностика конкурентоспроможності ВАТ «Готель «Дніпро» на ринку готельних послуг 67
Висновки до розділу 2 78
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ВАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» 81
3.1. Проблемні аспекти системи управління якістю послуг у ВАТ «Готель «Дніпро» 81
3.2. Організаційні заходи з удосконалення системи управління якістю послуг у ВАТ «Готель «Дніпро» 90
3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 99
Висновки до розділу 3 108
ВИСНОВКИ 111
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 116
ДОДАТКИ

Магістерська робота, рік – 2012, вартість – 400 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: