Стратегічні рішення підприємства у збутовій політиці

Вступ……………………………………………………………………………………………………3
1. Економічна сутність каналів збуту……………………………………………………5
2. Коротка характеристика господарської діяльності ТОВ „Басер”………11
3. Стратегії охоплення ринку підприємством……………………………………….14
4. Планування та управління збутом в діяльності підприємства……………23
5. Вдосконалення методів стимулювання збуту і продажу товарів………..33
Висновки……………………………………………………………………………………………..36
Список використаних джерел……………………………………………………………….38
Додатки

Курсова, 2004р. Вартість – 20 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: