Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством

Вступ 3
Розділ 1. Теоретично-методичні основи впровадження стратегічного маркетингу на підприємстві 6
1.1. Сутність стратегічного маркетингу та його значення 6
1.2. Функції стратегічного маркетингу, роль в управлінні 10
1.3. Особливості стратегічного маркетингу в системі управління підприємством 13
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Агро Богуславщина-Еко» 19
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ «Агро Богуславщина-Еко» та його фінансового стану 19
2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Агро Богуславщина-Еко» 28
2.3. Аналіз становища на ринку підприємства ТОВ «Агро Богуславщина-Еко» 33
Розділ 3. Шляхи вдосконалення діяльності підприємства на основі інструментів стратегічного маркетингу 37
3.1. Обґрунтування маркетингових стратегій 37
3.2. Шляхи покращення системи маркетингу на підприємстві 42
Висновки 48
Список використаних джерел 51
Додатки

Курсова робота, рік – 2014, вартість – 120 грн.

Один комментарий на “Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством”

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: