Стратегічна сегментація як фактор формування конкурентного ринкового середовища в аграрному секторі України

Вступ………………………………………………………………………………3
Розділ 1. Теоретичні засади стратегічної сегментації в аграрному секторі України……………………………………………………………………………5
1.1. Сутність та значення стратегічної сегментації ……………………………5
1.2. Методичні підходи до процесу стратегічної сегментації …………………9
Розділ 2. Аналіз стратегічної сегментації ТОВ «Надзбруччя Хліб»…………16
2.1. Аналіз обсягів і структури господарської діяльності підприємства ТОВ «Надзбруччя Хліб»………………………………………………………………16
2.2. Аналіз конкурентоспроможності підприємства стосовно конкурентів…21
2.3. Оцінка стратегічної сегментації на підприємстві…………………………28
Розділ 3. Напрями покращення стратегічної сегментації в ТОВ «Надзбруччя Хліб»………………………………………………………………………………31
3.1. Шляхи покращення стратегічної сегментації в ТОВ «Надзбруччя Хліб»………………………………………………………………………………31
3.2. Підвищення конкурентоспроможності підприємства в стратегічному періоді…………………………………………………………………………….37
Висновки…………………………………………………………………………42
Список використаних джерел…………………………………………………..45
Додатки

Рік – 2009, ціна – 70 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: