Стимулювання збуту продовольчої продукції у комплексі маркетингу

Вступ……………………………………………………………………………………………………..3
Розділ 1. Теоретичні засади стимулювання збуту продовольчої продукції в комплексі маркетингу…………………………………………………………………………….5
1.1. Сутність та значення стимулювання збуту в маркетинговій діяльності………………………………………………………………………………………………5
1.2. Канали збуту та особливості реалізації агропромислової продукції………………………………………………………………………………………………9
Розділ 2. Аналіз стимулювання збуту на ТОВ „Хабалівка”……………………13
2.1. Коротка характеристика господарської діяльності ТОВ „Хабалівка”…………………………………………………………………………………………13
2.2. Управління збутом агропромислової продукції ТОВ „Хабалівка”…..19
2.3. Дослідження стимулювання збуту продовольчої продукції на ТОВ „Хабалівка”…………………………………………………………………………………………26
Розділ 3. Розробка заходів з удосконалення системи стимулювання збуту продукції ТОВ „Хабалівка”………………………………………………………………….29
3.1. Основні напрями удосконалення стимулювання збуту продукції ТОВ „Хабалівка”…………………………………………………………………………………………29
3.2. Розробка етапів планування стимулювання збуту продукції ТОВ „Хабалівка”…………………………………………………………………………………………32
Висновки…………………………………………………………………………………………….34
Список використаної літератури………………………………………………………….37
Додатки

Рік – 2007, вартість 50 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: