Організація продажу товарів у магазині

Вступ………………………………………………………………………………….3
1. Сутність та складові елементи торговельно-технологічного процесу у магазині………………………………………………………………………………5
2. Фактори, що впливають на організацію продажу товарів у магазині………14
3. Аналіз організації продажу товарів у СПД “Комар” та оцінка їх ефективності…………………………………………………………………………18
4. Основні рекомендації з удосконалення продажу товарів в СПД “Комар”….25
Висновки та пропозиції……………………………………………………………29
Список використаної літератури………………………………………………….31
Додатки

Курсова, 2010р. Вартість – 80 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: