Організація продажу товарів в супермаркеті

Вступ 3
1. Організація продажу товарів як важливий чинник конкурентноспроможності магазину 5
2. Дослідження конкурентного середовища гіпермаркету «Ашан» 11
3. Аналіз структури асортименту непродовольчих товарів та практики його формування 23
4. Організація торгово-технічного процесу гіпермаркету «Ашан» 26
5. Якість обслуговування покупців та шляхи її підвищення 29
Висновки 34
Список використаних джерел 37

Курсова робота, рік – 2010, вартість – 80 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: