Організація продажу в торгово-розважальному центрі

ВСТУП 3
1. Теоретичні основи організації продажу товарів у торгівельно-розважальних центрах 5
1.1. Сутність та значення торгівельно-розважальних центрів як нової форми організації продажу товарів 5
1.2. Види торгово-розважальних центрів 10
2. Аналіз продажу товарів у торгівельно-розважальному центрі «Dream town» 17
2.1. Форми продажу товарів у торгівельно-розважальному центрі «Dream town» 17
2.2. Дослідження асортименту товарів у торгівельно-розважальному центрі «Dream town» 23
3. Напрями підвищення ефективності організації продажу товарів у торгівельно-розважальному центрі “Dream town” 28
3.1. Розробка рекламної компанії 28
3.2. Оптимізація асортименту у торгівельно-розважальному центрі «Dream town» 39
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47

Курсова робота, рік – 2010, вартість – 80 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: