Організація вивчення споживчого попиту в магазині

Вступ 3
1. Значення та завдання вивчення споживчого попиту в торгівлі 5
2. Коротка організаційно-економічна характеристика торговельного підприємства 10
3. Організація процесу та методи вивчення попиту в магазині 15
4. Використання матеріалів вивчення попиту споживачів в процесі діяльності магазину та формування його асортименту 21
Висновки та пропозиції 29
Список використаних джерел 31
Додатки……………………………………………………………………………33
Курсова робота, рік – 2016, вартість – 120 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: