Міжнародний маркетинг агропродовольчої продукції

Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу агропродовольчої продукції 5
1.1. Зміст сучасної парадигми міжнародного маркетингу 5
1.2. Аграрний маркетинг та особливості його формування на підприємстві 10
1.3. Підходи до формування міжнародного маркетингового комплексу на аграрному підприємстві 14
Розділ 2. Дослідження комплексу маркетингу на прикладі ПП «Олдер» 17
2.1. Екoнoмiкo-oрганiзацiйна характеристика пiдприємства ПП «Олдер» 17
2.2. Дослідження експортного потенціалу сільського господарства України 21
2.3. Аналіз маркетингового комплексу ПП «Олдер» 25
Розділ 3. Напрямки вдосконалення міжнародного маркетингу аграрних підприємств 31
3.1. Вибір зарубіжного ринку для покращення експортного потенціалу аграрного підприємства 31
3.2. Формування комплексу маркетингу на основі досліджень кон’юнктури світового ринку 35
Висновки 40
Список використаних джерел 43
Додатки 47

Курсова робота, рік – 2015, вартість – 150 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: