Маркетингові засади конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу 7
1.1. Поняття конкурентоспроможності підприємства, суть, критерії, принципи та види 7
1.2. Концептуальні засади формування конкурентоспроможності підприємства 16
1.3. Методичні підходи до визначення конкурентоспроможності підприємства 26
Розділ 2. Діагностика конкурентоспроможності та аналіз маркетингової діяльності ВСК «Міжгір’я» 40
2.1. Загальна характеристика підприємства ВСК «Міжгір’я» 40
2.2. Аналіз рівня конкурентоспроможності ВСК «Міжгір’я» та визначення конкурентних позицій підприємства 48
2.3. Оцінка ефективності використання маркетингових інструментів у процесі здобуття конкурентних переваг 58
Розділ 3. Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі впровадження комплексу маркетингових заходів 70
3.1. Розробка комплексу маркетингових стратегій для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 70
3.2. Пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності ВСК «Міжгір’я» 79
Висновки 95
Список використаних джерел 99
Додатки 107

Магістерська робота, рік – 2015, вартість – 600 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: