Джерела формування асортименту

Вступ 3
1. Поняття товарного асортименту та принципи його формування 5
2. Сутність та роль джерел формування асортименту товару в забезпеченні успіху підприємства 13
3. Аналіз асортименту товарів супермаркету «Фуршет» 17
4. Аналіз джерел формування існуючого товарного асортименту супермаркету «Фуршет» 24
Висновки і пропозиції 30
Список використаних джерел 33
Додатки

Курсова робота, рік – 2012, вартість – 100 грн.

Оставить комментарий

*

Замовити
Viber - 098-6119314 Whatsapp - 098-6119314 Моб. тел. 050-5377391 (МТС) 098-6119314 (Київстар)

Ім'я

E-Mail (обов'язково)

Телефон

Тема

Предмет

Тип роботи, вимоги

Введіть код



captcha

/p

Банери: